שר המורשת: "ישראל תמשיך לפרוח גם ביום שאחרי"

    מהדורת הבוקר No Comments on שר המורשת: "ישראל תמשיך לפרוח גם ביום שאחרי"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר עמיחי אליהו הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "אני חגגתי את הנר הרביעי של חנוכה בחווה באחת היישובים בבנימין. אנשים אצילים ונפלאים שעושים עבודת קודש בחינוך נוער מתמודד. אלו האנשים שהתקשורת פוגעת ומלכלכת עליהם. אלו אנשים טובים שפשוט לא מכירים אותם".

    לגבי הפועלים הפלסטינים: "טוב עשו שלא אישרו את הכנסת הפועלים. לא ממשיכים את התיאוריה של עבודה תמורת שקט. מה שקורה היום הוא שהמדינה מנסה לדאוג לפועלים במקום לתת לקבלנים להסתדר. השוק הזה יידע להסתדר יותר טוב ויותר מהר. השר ברקת דרש שייתנו אפשרות לבעלי העסקים לייבא בעצמם עובדים זרים. אחרי כל תקופה קשה בארץ – המשק פרח בצורה לא נורמלית. מדינת ישראל תמשיך לפרוח גם ביום שאחרי. אנחנו רק צריכים להתיר את הכבלים מידי בעלי העסקים. המערכת חייבת להתייעל, אני מאמין שאנחנו בכיוון הנכון".

    על הקולות לסגירת משרד המורשת: "המשרד שלנו הוא משרד חשוב מאוד. כולנו מבינים מה המשמעות של מורשת. עם שאין לו עבר אין לו עתיד. המשרד עסוק כרגע בתיעוד הטרגדיה של שמחת תורה. טיפלנו גם באיתור שרידי חללים בעוטף. אני לא יודע למה התקשורת עושה את הקמפיין הזה נגדנו אבל אני אומר לכולם – תאזינו רק לרדיו קול חי ולא לערוצי התקשורת שעוסקים בפילוג".

    ולסיום, על המגיש בגל"צ שפגע באב השכול: "הוא חייב לעזוב. להתנצל עכשיו ומיד וללכת הביתה".

    האזינו



    0 תגובות